Адміністратор, секретар керівника (організації, підприємства, установи)

Сучасні світові тенденції в розвитку суспільства потребують висококваліфікованих робітників у сфері секретарської та адміністративної діяльності.

Навички спілкування з людьми, широкий кругозір, толерантність, набуті знання у галузях права, економіки, психології надають можливість для професійного вдосконалення та подальшого кар’єрного зростання.

На сучасному етапі економічного розвитку країни виникла нагальна потреба в кваліфікованних фахівцях у галузі сервісу. А це насамперед професія “Адміністратор”. Ринкови відносини вимагають швидкого орієнтування. Адміністратор – компетентний провідник в сфері послуг.

Адміністратор повинен знати:

  • Постанови, розпорядження, накази, інструкції та інші нормативні документи і керівні матеріали, які стосуються організації підприємства;
  • організацію і зміст роботи керівника;
  • організаційну структуру управління підприємства;
  • права і обов’язки працівників, режим їх роботи;
  • правила та методи організації процесу обслуговування відвідувачів;
  • правила користування технічним засобами оброблення документів, усної та писемної документаційної інформації, основи комп’ютерних інформаційних технологій;
  • технологічні процеси оброблення інформації;
  • стандарти систем організаційно-розпорядчої документації;
  • ділову мову, асортимент послуг, що реалізуються;
  • основи маркетингу;
  • принцип планування і оформлення приміщень, вітрин, організація реклами;
  • основи естетики, етики, психології і обслуговування відвідувачів, основи галузевої економіки, економічні досягнення для успішного виконання знань і обов’язків, організації праці і управління;
  • основи трудового законодавства;
  • правила внутрішнього трудового розпорядку.

Повинен уміти:

  • Забезпечувати роботу з ефективного і культурного обслуговування відвідувачів. Створювати для них комфортні умови.
  • Здійснювати контроль за збереженням матеріальних цінностей.
  • Консультувати відвідувачів з питань наявних послуг. Вживати заходів щодо запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій.
  • Розглядати претензії, пов’язані з незадовільним обслуговуванням відвідувачів, і вживати відповідних організаційно-технічних заходів.
  • Здійснювати контроль за раціональним оформленням приміщень, стежити за оновленням і станом реклами у приміщеннях і на будівлі. Забезпечувати чистоту і порядок в приміщеннях і на прилеглих до них територіях.
  • Контролювати додержання робітниками підприємства, установи, організації трудової і виробничої дисципліни, правил і норм охорони праці, вимог виробничої санітарії і гігієни, протипожежного захисту.
  • Інформувати керівництво підприємства про наявні недоліки в організації обслуговування відвідувачів, вживати заходів щодо їх ліквідації, здійснювати контроль за виконанням працівниками вказівок керівництва підприємства.

на базі 11 класів – 1 рік навчання